!!!Dôležité!!!Prečítať!!!

30.08.2009 21:54

Týmto oiznamujem všetkým čitateľom tohto blogu, že od 19. augusta až do 1. septembra odídem na dovolenku do Chorvátska a tým pádom nebudem mať možnosť prispievať novými článkami. No pripravil som pre vás niekoľko príspevkov na dobu, keď budem mimo, aby ste sa nenudili.

Po návrate sa chystám trocha obmeniť vzhľad stránky a taktiež priniesť ešte zaujímavejšie témy ako doteraz. Okrem iného sa môžete tešiť na hlbšie ,,zahryznutie sa“ do tém ako Twitter Marketing, najvýhodnejšia platená reklama, SEO optimalizácia webu pre vyššiu návštevnosť z vyhľadávačov a mnoho ďalších. Už teraz mám ,,v šuflíku“ desiatky námetov, ktoré čakajú na spracovanie, takže naďalej budem prispievať minimálne 1 vecou každý deň. Taktiež počas celej doby dovolenky máte možnosť sa prihlásiť do Súťaže o Najlepší slovenský blog , ktorej hlavná časť prebehne začiatkom Septembra. Dúfam, že aj po odmlke tu neprestane chodiť minimálne také iste množstvo skvelých čitateľov, aké tu bolo doteraz. Ak ma ešte nemáte pridaného v RSS čítačke, teraz je najlepší čas tak urobiť na tejto adrese .

Prajem vám všetkým príjemné prežitie zvyšku letných prázdnin. Pod článkom nájdete odkazy na tie sľúbené príspevky aj s krátkym popisom na čas, kedy tu nebudem.

Späť

Blog

Tlačová reklama ustupuje pred internetom

28.07.2009 15:50
Vydavatelia novín získali za prvý polrok o niečo vyše 10% menej peňazí z tlačovej reklamy oproti minulému roku. Na vine však nebude ani tak finančná kríza, ale internet. Internetová reklama zaznamenala naopak tento polrok nárast približne o 10%, z čoho mohli trpieť noviny. Na svete ale aj u nás sa...
>>

Propagácia na sociálnych sieťach

28.07.2009 10:12
Viac než 25% ľudí, ktorí majú profil v sociálnych sieťach ako Facebook, Myspace či Lidé.cz potvrdilo, že sa stali fanúšikmi nejakej služby, či produktu. Výsledky vyplývajú z prieskumu spoločnosti Mediaresearch, ktorý sa uskutočnil na vzorke 500 ľudí. Je to síce dosť málo, ale výsledok by mohol byť...
>>

Topclanky.cz poráža vybrali.sme.sk či Linkuj.cz

27.07.2009 20:32
Tento článok je pokračovaním doterajšieho hodnotenia bookmarkingových nástrojov ako linkuj.cz  či vybrali.sme.sk .  Služba Topčlánky.cz vznikla pred cca. 2 rokmi a odvtedy sa kvôli zlej návštevnosti vystriedalo niekoľko majiteľov. V tejto dobe je však systém funkčný a návšteva rastie...
>>

Najotravnejšia reklama

27.07.2009 10:27
V minulosti som už priniesol najhorší reklamný systém , tak prečo nie najotravnejšiu reklamu ? Ide o spot na zubnú pastu Sensodyne, kde Ivana Christová tým úplne najumelejším spôsobom vysvetľuje, že túto značku bude používať v budúcnosti. Taktiež na Facebooku vznikla skupina s názvom ,,ROZBIJEM...
>>

Kvantita vs. kvalita

26.07.2009 22:11
Zvýšenie návštevnosti sa dá dosiahnuť viacerými spôsobmi no kvalita príspevkov a ich počet sú asi faktory, ktoré ich ovplyvňujú najvýraznejšie. Kvantita - pred spustením blogu pridajte aspoň toĺko článkov, koľko budete v budúcnosti písať za niekoľko týždňov. Čím viac ich na začiatku bude, tým...
>>

Michael Jackson horí !

26.07.2009 11:45
Táto reklama bola natáčaná v roku 1984. Ide o spot pre firmu Pepsi pri ktorej sa dnes už zosnulému Michaelovi Jacksonovi vznietila hlava. Nevyzerá to až tak hrozivo a taktiež Michael neutrpel žiadne vážnejšie zranenia.   Súvisiace články: Posledný trik Michaela Jacksona      ...
>>

Bezkonkurenčne najmenej potenciálny a najhorší reklamný systém

25.07.2009 16:13
Nie je to žiadna oficiálna súťaž, ale ja osobne som už našiel víťaza. Aj negatívna reklama je reklama a taktiež tak ako sa máte chuť podeliť o stránky s vynikajúcim servisom, treba sa občas podeliť (a v tomto prípade aj zasmiať) na webe, ktorý si suverénne zaslúži nálepku ,,Normálny človek by na...
>>

Na názve článku záleží

25.07.2009 10:20
Jedným z kritérii úspešného webu je aj nejaká návštevnosť z vyhľadávačov ako napríklad Google. Okrem PageRanku môže však pozíciu vylepšiť aj dobrý nadpis, lebo na tie sa prikladá obzvlášť veľký význam.  Do nadpisu by mal ísť trefný výstižný názov, ktorý bude vystihovať celý článok. Taktiež by...
>>

Veľmi zaujímavá reklama Coca-Coly

24.07.2009 21:20
Čo v tom reklamnom priemysle nevymyslia ! Tentoraz ide o reklamu Coca- Coly vrámci FIFA Confederations Cup 2009, ktorá bola odvysielaná aj v TV. Spot je vtipný a autorovi Mfundovi Mkhizemu treba pogratulovať za vynikajúci nápad. Veď posúďte sami...   Súvisiace články: Televízne spoty nečaká...
>>

Directo - dobre cielená reklama

24.07.2009 09:26
Svojim formátom je táto reklama jedinečná. Nejde o normálnu reklamu, kde sa platí za kliknutia. V Directe webmaster dostáva peniaze za každý mesiac zobrazovania reklamy. Na začiatku stačí len vyplniť jednoduchý formulár o vašom webe a potom už len čakať. Pri každom webe sa zobrazujú informácie ako...
>>
<< 5 | 6 | 7 | 8 | 9 >>

Vyhľadávanie

© 2009 Všetky práva vyhradené.