Bezkonkurenčne najmenej potenciálny a najhorší reklamný systém
25.07.2009 16:13Nie je to žiadna oficiálna súťaž, ale ja osobne som už našiel víťaza. Aj negatívna reklama je reklama a taktiež tak ako sa máte chuť podeliť o stránky s vynikajúcim servisom, treba sa občas podeliť (a v tomto prípade aj zasmiať) na webe, ktorý si suverénne zaslúži nálepku ,,Normálny človek by na stránke po dvoch strávených sekundách ani okom nezavadil" . A víťazom sa stáva tento web - www.readora.com . A prečo si toto ocenenie portál naozaj zaslúži ?
Je to systém, kde za poplatok možte uverejniť článok, ktorý si čitateľ musí prečítať a po zodpovedaní otázok dostanete exkluzívnych 0,0001 eura čo je 30% toho, čo za čitateľa dostane autor projektu. Zatiaľ je v systéme 8 článkov. Mne osobne trvalo prečítanie a vyplnenie správných odpovedí jedného príspevku v priemere tak necelú minútu. Dajme tomu, že človek tu chce zarobiť symbolické euro. Musí si prečítať 10 000 článkov (ktovie skadiaľ by sa tam toľko nabralo) a to sa vynásobí krát čo i len 30 sekúnd. Výsledok je cca. 83 hodín. Existuje na svete vôbec nejaký rýchlejší a časovo výhodnejší spôsob na zarábanie peňazí ?:) A druhou vecou je masívna Google AdSense kampaň, ktorá sa mi zobrazila na niekoľkých rôznych weboch, tak som nakoniec pre zaujímavosť klikol. Väčšina zvedavých ľudí spraví asi to isté, no potom po zistení podmienok hneď odídu a peniaze webmastera vychádzajú navnivoč. Pripomínam, že reklama zatiaľ priniesla 8 článkom priemer viac ako 6 čitateľov na príspevok. Som zvedavý, či do roku 2050 stihne webmaster získať pre nejaký článok aspoň tých 50-tisíc, čo je najnižšie ponúkané množstvo, ktoré je možné dostať za cca. 15 EUR.
A najlepšie na tom všetkom sú slogany na stránke ako: ,,Dávame do pozornosti bezkonkurenčnú cenu za oslovenie jedného čitateľa!" pri ktorom zabudli dodať, že cena je bezkonkurenčne najnižšia aj pre čitateľa. Respektíve ďalší, ktorý je tam snáď len a len na zasmiatie: ,,Náš reklamný systém Vám ponúka najefektívnejšie reklamné kampane" pri ktorom je hodné sa zamyslieť, v akom slovníku si autor tohto výroku vyhľadal slovo efektívnosť. Ale aby som webmasterovi nekrivdil, jeden zo sloganov je predsa len pravdivý: ,,Porovnajte s inými médiami a zistíte, že toto nedokážu!" . Iné média asi fakt nedokážu ponúknuť takú neefektívnu, skoro vôbec nečítanú a úplne nevýhodnú reklamnú kampaň bez potenciálu.
Súvisiace články: Vtipné reklamy
Steiger hlási: ,,Kupujte len mňa, lebo som tu sponzor !"
Extrémne situácie si vyžadujú extrémne riešenia
———
SpäťAko sa stať milionárom vďaka reklameAko spropagovať stránku/blog
Posledný trik Michaela Jacksona Potreba zviditeľňovania sa v dobe finančnej krízy
Extrémne situácie si vyžadujú extrémne riešenia
Diskusia k článku
Dátum | 30.09.2010 |
---|---|
Vložil | Marek |
Titulok | hmm... |
Heh, popravde nevidim vyznam tohto clanku, jj niekto si myslel, ze si zarobi tym, ze nic neurobi co sa mu nepodarilo co uz, ale preco nepisat o niecom uspesnom a tam hladat chyby? lebo takichto ,,reklam a portfolii ako toto" je viac nez dost! :-)
———
Dátum | 19.01.2010 |
---|---|
Vložil | pixo |
Titulok | štatisticky bežný internetový podnikateľ :-D |
pochvala za tvoj článok, ale aj tak nechápem ako si prekonal to nutkanie zavrieť ten web po 2 sekundách :-D
———