Steiger hlási ,,Kupujte len mňa, som tu sponzor!"

09.07.2009 09:55

Takto by sa dalo najlepšie vystihnúť heslo pivovaru na minulovíkendovom leteckom dni v Poprade, keď bufetové stánky nemohli predávať žiadnu inú značku, lebo Steiger bol spoznorom podujatia.  

Neviem ako vám, ale mne sa to zdá vrcholne nefér, že si všetci ľudia museli na tej akcii kupovať len pivo jednej značky z dôvodu, že iné nebolo bufetárom povolené čapovať. Je to potláčanie slobodnej vôle spotrebiteľa nanucovaním vlastného produktu, za ktorý musí človek zaplatiť (nepovedal by som ani pol slova, keby dávali ochutnávky zadarmo). No žiaľ taký je biznis. Zas a znova treba zopakovať, že takéto extrémne snahy na zviditeľnenie sa, respektíve potopenie konkurencie vídavame kvôli hospodárskej a finančnej kríze, no keď sa osvedčia, nezbavíme sa ich ani vtedy, keď ekonomická recesia pominie. Z toho vyplýva, že takéto praktiky by mal nejaký zákon zakazovať, aby sme sa razom neocitli v krajine, kde bude mať v každej sfére niekto monopol na trhu z toho dôvodu, že vedel komu, kedy a ako podstrčiť nejaký finančný obnos. 

Na záver len treba dodať, že aj keď firma Steiger zarobila vďaka tomuto kroku pár desiatok eur naviac, keďže bolo horúco a ľuďom bolo jedno aké pivo pijú (a väčší zločin by azda bol, ak by na akcii nijaké pivo nebolo) , z dlhodobého hľadiska si asi len pohoršili, keďže podľa názorov, čo som počul, sa väčšina zákazníkov bude tejto značke v budúcnosti na míle vyhýbať.

 

Súvisiace články:Extrémne situácie si vyžadujú extrémne riešenia

                      Potreba zviditeľňovania sa v dobe finančnej krízy  

                      Ako sa stať milionárom vďaka reklame            

 

Späť

Diskusia k článku

Dátum
Vložil
Titulok

Nefér...

Spojitosť sponzorstvo - exkluzivita je už vysvetlené. Osáva ešte dodať niečo k tomu vyhýbaniu sa pivu Steiger. Aj ja som počul, že "... konečne poriadne pivo, škoda že nie je viac prevádzok v Poprade...".

Dátum
Vložil
Titulok

dvojaky meter?

A na Bazante pohoda si mozes kupit Steiger?

Dátum
Vložil
Titulok

to je bežná prax

tuším steiger nie je ani pod hainekenom ani pod sab-millerom, vacsinou ak je niekde sponzorom jeden z tychto koncernov, tak sa capuju len "jeho" piva. je to logicke, ani sponzorstvo nie je len pre organizatorove modre oci...

Dátum
Vložil
Titulok

ale ved toto je tu bezne uz roky ...

napriklad TopFest - capuje len Topvar a ine sa tam neda kupit ...

Dátum
Vložil
Titulok

Re:ale ved toto je tu bezne uz roky ...

No ved jasne, ja som len chcel poukazat na to, ake je to nespravodlive voci zakaznikovi...Vacsina ludi s ktorymi som sa o tom rozpraval a boli tam sa na to dost stazovalo...

Vyhľadávanie

© 2009 Všetky práva vyhradené.