Markíza sa zahráva s ohňom

09.09.2009 18:44

Blog bol presunutý na adresu https://www.akoblogovat.com/

Akoby tých reklám už nebolo dosť, televízia Markíza pripravila pre svojich fanúšikov ďalšie "milé" prekvapenie týkajúce sa vysielacej štruktúry.

V utorok a vo štvrtok večer podľa nového programu vysiela vždy až dve časti veľmi populárneho seríalu Ordinácia v ružovej záhrade. Niekto by mohol povedať, že je to prirodzená snaha prilákať diváka, no to by obidve časti dokopy nesmeli trvať rovnako dlho, ako pred letom jeden diel. Jediné, čo Markíza získala je jeden reklamný blok naviac. V starej verzii sa počas približne 85 minút seriálu odvysielali 2 reklamné pauzy. Teraz sú to až tri - po jednom v každej relácii plus jeden pochopiteľne medzi dvoma časťami. Možno si ľudia z Markízy, ktorí prišli s týmto nápadom, mädlili ruky ako šikovne to vymysleli. Veď vyžmýkajú z jednej jedinej úspešnej domácej tvorby o polovicu viac a navonok to bude vyzerať, že spravili veľmi ústretový krok. No opak je pravdou. Takto dáva televízia viac možností pre diváka uniknúť na konkurenčné stanice, keďže samotná kvalita seriálu išla po letnej prestávke dole.

Na druhej strane je tu množstvo reklám, ktorými sa TV Markíza len tak hmýri a ešte ďalšie pridávanie určite nemôže priniesť nič pozitívne. V čase keď sa JOJ- ka čím ďalej tým viac približuje na dostrel čísel markizáckej sledovanosti, je takýto marketingový ťah hlúposťou vyplývajúcou z finančnej nenabaženosti ľudí vo vedení a majiteľov. Ktovie, či jedného dňa nenastane doba, keď bude polovicu vysielacej štruktúry nebudú tvoriť reklamy a druhú polovicu reprízy starých úspešných filmov a seriálov. No a v pozadí si budú bezstarostne sedieť ľudia tešiaci sa zo ziskov a takmer žiadnych nákladov na chod. Lenže takto dokáže televízia bežať len krátku dobu a potom definitívne padne. A nezabráni jej v tom ani dobré renomé TOP1, ktoré aj tak Markíza zachvíľu pravdepodobne stratí... 

Ak sa ti článok páčil ridaj hlas na 

pošli na vybrali.sme.sk

Súvisiace články: Neefektivita slovenských televíznych spotov

                       Televízne spoty nečaká ružová budúcnosť, môžu dakovať internetu

                       Potreba zviditeľňovania sa v dobe finančnej krízy

Späť

Diskusiak článku

Neboli nájdené žiadne príspevky.

Vyhľadávanie

© 2009 Všetky práva vyhradené.

Tvorba web stránok zdarma Webnode