Podvod na získanie emailových adries

29.07.2009 15:48

Takto by sa dala nazvať praktika spoločnosti Úspešný Web - poradenstvo pre úspech na internete. Za odoslanie mena, adresy stránky a emailovej adresy ponúkali bezplatnú analýzu môjho webu. Nič také však neprišlo, namiesto toho ma v emailovej schránke po pár dňoch čakal email s informáciami o službe firmy Úspešný Web plus nejaké základné primitívne tipy.

Toto sľuboval uverejnený slogan: 

 

Zadarmo vám vypracujeme základnú analýzu vašej web stránky. K ničom sa tým neviažete a nič vás to nebude stáť. Jednoducho, rýchlo a zadarmo o vašej web stránke zistíte: aké sú jej slabé miesta, ako ju vidia vyhľadávače, kde by ste mohli vylepšiť optimalizáciu pre návštevníkov a vyhľadávače, aké bariéry pre návštevníkov obsahuje. Skvelé výsledky môžete dosiahnuť aj malými zlepšeniami. Ukážeme vám v akom stave je vaša web stránka, aké kroky by ste mali postúpiť pre lepšie obchodné výsledky, čím začať a hlavne čo vám môže aj malá starostlivosť o váš web priniesť.


Samozrejme keďže je to zadarmo, nečakal som, že mi príde nejaká podrobná analýza, len nejaké základné informácie od experta, ktorý na stránke strávil max. 10-15 minút. Namiesto sľubovaných troch dní som na mail čakal cca. týždeň a keď mi nakoniec prišiel, tak som sa dosť potešil, lebo v tejto oblsti som pomerne nový a rád by som sa dozvedel nejaké tipy ohľadne môjho webu. No o to nemilejšie mi bolo zistenie, že je to len zneužívanie naivného používatelia internetu, ktorý dôveruje niečomu s nálepkou zadarmo, čo v dnešnej dobe nie je asi ani uskutočniteľné. A možnosť vymazania mojej adresy zo zoznamu bola už len slabá útecha...

Po tomto zistení som bol sklamaný, keďže som v budúcnosti pri osvedčení sa plánoval využiť naplno služby danej firmy, čo ale po takom sklamaní samozrejme neurobím. A ktovie o koľko ďalších zákazníkov firma prichádza takýmto nechutným ťahom...

pošli na vybrali.sme.sk pošli do vybrali.sme.sk

Súvisiace články: Najotravnejšia reklama

                       Bezkonkurenčne najmenej potenciálny a najhorší reklamný systém

                       Steiger hlási ,,Kupujte len mňa, som tu sponzor!"

Späť

Diskusia k článku

Dátum
Vložil
Titulok

Seo

Skús napr. https://seo.monitorujem.sk

Dátum
Vložil
Titulok

Re:Seo

Dik za radu. určite to využijem...

Vyhľadávanie

© 2009 Všetky práva vyhradené.