Nezvyčajný marketingový ťah alebo Čo všetko sa dá podniknúť v USA

20.07.2009 10:31

Jeden majiteľ predajne áut v Kansase sa rozhodol, že si zvýši predajnosť veľmi čudným spôsobom. Ku každému zakúpenému autu pridáva poloautomatizovanú zbraň Kalašnikov úplne zadarmo s komentárom, že je to "zdravý spôsob na podnecovanie spoluobčanov, aby dbali na svoju bezpečnosť" . 

Tento ťah zabral takmer okamžite. Do predajne Max Motors sa noví zákazníci začali len tak hrnúť. A nie len zákazníci, ale aj média. Autor nápadu Mark Muller stihol do dnešného dňa poskytnúť rozhovory takým veľkým televíziám ako CNN, CNBC či Fox News čím určite ešte priláka ďalších záujemcov z celej krajiny. Taktiež na stránke predajne denne pribúdajú desiatky komentárov od ľudí, ktorý tento netreadičný spôsob schvaľujú. Väčšinou však ide len o horlivých obhajcov slobodného používania zbraní , ku ktorým samozrejme patrí aj pán Muller. Od krajiny, kde vládne všeobecná sloboda a právo vlastniť zbraň doslova takmer pre všetkých sa asi ani nič iné nedalo čakať. Len nech sa potom nesťažujú na tie časté streľby pri ktorých umierajú nevinní ľudia.

Zdá sa, že ďalší človek trafil klinec po hlavičke a môže si snívať svoj americký sen. Aj keď zbohatne na násilí, predsa len to bol veľmi šikovný marketingový ťah a to sa počíta...

pošli na vybrali.sme.sk pošli do vybrali.sme.sk

Súvisiace články: Ako sa stať milionárom vďaka reklame

                       Vtipné reklamy

                       Potreba zviditeľňovania sa v dobe finančnej krízy

                       Extrémne situácie si vyžadujú extrémne riešenia

Späť

Vyhľadávanie

© 2009 Všetky práva vyhradené.

Tvorba web stránok zdarma Webnode