Kvantita vs. kvalita

26.07.2009 22:11

Zvýšenie návštevnosti sa dá dosiahnuť viacerými spôsobmi no kvalita príspevkov a ich počet sú asi faktory, ktoré ich ovplyvňujú najvýraznejšie.

Kvantita - pred spustením blogu pridajte aspoň toĺko článkov, koľko budete v budúcnosti písať za niekoľko týždňov. Čím viac ich na začiatku bude, tým lepšie, lebo tak si čitateľ môže najlahšie vytvoriť názor o vaších témach a o tom, čo budete písať. Po spustení odporúčam písať ešte stále o trocha viac, ako budete bežne prispievať v budúcnosti, lebo čím viac bude na stránke článkov, tým viac priaznivcov si vás môže nájsť cez vyhľadávače podľa kľúčovich slov a taktiež vám to pomôže pri získavaní nových fanúšikov, ktorí sa upíšu aj cez RSS. Otázkou, ktorú sa asi mnohí pýtate je, že koľko prispievať denne. Jednoznačná odpoveď však neexistuje, pre každého funguje niečo iné a tak treba len skúšať a skúšať. Dolná hranica je okolo 3 príspevkov/týždeň a horná tak okolo tých 3 denne, ale to závisí len na váš, aby ste si našli zlatú strednú cestu. Na dodatok ku kvalite môžem uviesť jednu osobnú skúsenosť s týmto blogom. Pred spustením som pridal 8 príspevkov, ktoré hovorili o rôznych oblastiach reklamy. Po týždni začiatočného ustálenia návštevníkov po tom, čo som sa zaregistroval do katalógov a inak spropagoval svoj blog (Návod) som pridával 1 príspevok denne a návšteva na začiatočníka bola celkom slušná. Potom som však skúsil malý experiment a dal som tam o jeden článok denne viac a pribudlo mi o 50% viac čitateľov !

Kvalita - pri začiatočných príspevkoch si dajte obzvlášť pozor, aby kvalita bola výnimočná, lebo prvý dojem je veľmi dôležitý. Po akom-takom zabehnutí si občas môžte dovoliť aj nie úplne najkvalitnejšie príspevky, no nie na začiatku, keď sa ľudia rozhoduju, či je hodné venovať vášmu webu aj ďalší drahocenný čas. Čo sa však kvality ako takej týka, je pre blog najpodstatnejšia zo všetkého. Môžte spraviť dobrú reklamnú kampaň, dať si hocikde inzeráty a vysoliť za to ťažké prachy, no želaný efekt by sa určite nedostavil. Ak by ste do toho prestali pumpovať peniaze, počet čitateľov (či skôr ľudí, ktorí po pár riadkoch odídu) by zváratne klesal ak by na stránke našli iba sám odpad. Lebo ak je obsah kvalitný, ľudia budú na vás odkazovať, bookmarkovať vo Facebooku dostanete sa na hlavnú stránku linkuj.cz , vybrali.sme.sk a podobne.

Dúfam, že bol pre vás tento príspevok prospešný a dozvedeli ste sa niečo nové. No a záver je jasný - síce kvantita článkov je dôležitá no dobrá kvalita je na nezaplatenie.

pošli na vybrali.sme.sk pošli do vybrali.sme.sk

Súvisiace články: Potreba zviditeľňovania sa v dobe finančnej krízy

                       Ako spropagovať stránku

                       Na názve článku záleží                      

Späť

Diskusia k článku

Neboli nájdené žiadne príspevky.

Vyhľadávanie

© 2009 Všetky práva vyhradené.