Kaufland sa pridáva k Hypernove v takmer nekalých praktikách
31.07.2009 16:50Už dávnejšie som písal o snahe Hypernovy zhodiť Tesco , aby sa zvýšili zisky. No teraz sa k tomu prídava aj letáková kampaň od hypermarketu Kaufland.
Do domov boli inzerované reklamné letáky, ktoré na zadnej strane hovorili o tom, že nie je možné, aby malo Tesco vyššie ceny. Tento fakt sa snažili dokázať na celej strane uvedeným porovnaním cien aj s presným časom, kedy to bolo urobené. Väčšina z tých pár uvedených produktov bola lacnejšia len o pár eurocentov a percento zliav sa pohybovalo okolo čísla 7-8. Najväčšie a jediné zníženie o viac ako 10% bolo pri nejakej veci, ktorá v Tescu stojí 13 centov namiesto 11 v Kauflande. Celé to vyznelo ako úbohý čin, ktorým ani tak nezosmiešnili Tesco, ako samých seba, keďže každý rozumný človek si po zhliadnutí letáku musel všimnúť o čo naozaj ide.
Takáto kampaň nie je v poslednom období ničim nevídaným. Je to spôsobené finančnou krízou, ktorá núti aj takáte veľké podniky uchýliť sa k praktikám, ktoré už takmer balansujú na hranici zákona. Uvidíme ako dlho sa im to všetko prepešie bez pokuty...
Súvisiace články: Extrémne situácie si vyžadujú extrémne riešenia
Steiger hlási ,,Kupujte len mňa, som tu sponzor!"
———
SpäťAko sa stať milionárom vďaka reklameAko spropagovať stránku/blog
Posledný trik Michaela Jacksona Potreba zviditeľňovania sa v dobe finančnej krízy
Extrémne situácie si vyžadujú extrémne riešenia
Diskusia k článku
Neboli nájdené žiadne príspevky.