Ako využiť potencionálny linkbait
14.08.2009 18:33Blog bol presunutý na adresu https://www.akoblogovat.com/
O tom ako vytvoriť dobrý linkbait som už písal v predošlom príspevku. Ale čo spraviť ak už mám článok, ktorý veľmi nádejným linkbaitom je ?
Ak máte blog s dennou návštevnosťou niekoľko stovák až tisíc ľudí, pravdepodobne sa nebudete veľmi musieť namáhať, aby ľudia naň odkazovali. V opačnom prípade treba využiť všetky dostupné spôsoby na pritiahnutie čo najväčšieho počtu čitateľov na potencionálny linkbait. Okrem banneru na stránke Refreshlink, autosurfov, výmeny odkazov a iných podobných riešení sa ponúka najlepšia možnosť a to uverejnenie príspevku na stránky ako topclanky.cz respektíve vybrali.sme.sk, kde sa to môže rozšíriť aj medzi ľuďmi, ktorí by inak na vašu stránku nenatrafili.
Predpokladajme teraz, že sa vám plánovaný linkbait podaril. Ľudia na vás hormadne odkazujú vo svojich nových článkoch a taktiež sa vám možno podarilo dostať na titulku niektorej zo spomínaných bookmarkingových služieb. Ak si poviete, že ste si dvojnásobne naplnili vaše ciele návštevnosti na najbližší týždeň a prestanete tak vtedy prispievať, je to to najhoršie čo sa dá v danej situácii urobiť. Naopak, treba kuť železo, kým je horúce. Situácia sa dá využiť hlavne tak, že začnete prispievať ešte viac, aby sa ľudia ešte viac dozvedeli o vaších kvalitách a taktiež aby nebola stránka prázdna, keď si vás pridajú do záložky a o pár dní sa prídu pozrieť, aký ďalší skvelý článok hodný prečítania sa vám podarilo napísať. Taktiež nebude na škodu, ak priamo ku týmto príspevkom, ktoré majú vďaka linkbaitu niekoľkonásobne zvýšenú čitateľnosť, umiestnite odkaz na RSS poprípade skupinu blogu na Facebooku.
Každý úspešný linkbait vám prinesie mnoho nových užívateľov a v prípade úspešného nasledovania rád uverejnených vyššie si môžete zabezpečiť tiež niekoľkonásobné zvýšenie návštevnosti aj v budúcnosti po takomto vydarenom linkbaitingovom príspevku.
Súvisiace články: Blogosféra.sk - šanca na zviditeľnenie sa
Propagácia na sociálnych sieťach
Nezvyčajný marketingový ťah alebo Čo všetko sa dá podniknúť v USA
———
SpäťAko sa stať milionárom vďaka reklame
Ako spropagovať stránku/blog
Posledný trik Michaela Jacksona
Potreba zviditeľňovania sa v dobe finančnej krízy
Extrémne situácie si vyžadujú extrémne riešenia
Diskusia k článku
Neboli nájdené žiadne príspevky.